Analyse: Fiverr, is de angst voor AI terecht?

Met de opkomst van kunstmatige intelligentie zien veel bedrijven kansen om hun businessmodel te verbeteren. Maar er zijn ook bedrijven aan de andere kant van de medaille die problemen ondervinden door AI. Is Fiverr daar één van?
Analyse: Fiverr, is de angst voor AI terecht?

Vandaag heb ik het genoegen om één van mijn favoriete aandelen van de afgelopen vier jaar te analyseren: Fiverr. Het is een online platform voor freelancediensten, variërend van creatieve werkzaamheden zoals ontwerpen of video-editing tot complete digitale marketingstrategieën.

Het logo van DLT? Ontwikkeld via Fiverr. Het oorspronkelijke logo van Mister Don, voor de OG's onder ons? Ook via Fiverr. Het K3-geïnspireerde nieuwe introdeuntje van de DLT Podcast? Oké, dat niet via Fiverr, maar via een AI-tool. Dit komt echter nog aan bod in deze analyse...

Verder lezen? Meld je nu aan als DLT Plus lid

Gratis en meteen inspiratie krijgen?

Je krijgt direct toegang tot alle DLT Free artikelen én je ontvangt wekelijks een waardevolle nieuwsbrief. Volledig gratis.
Geweldig! Controleer je inbox en klik op de link om je abonnement te bevestigen.
Fout! Voer een geldig e-mailadres in