1 min lezen

Is beleggen in AI nog steeds een no-brainer?

De AI-trade lijkt niet te stoppen, maar steeds meer beleggers vragen zich af: komt er een vertraging aan?

Video wordt geladen…
Mogelijk gemaakt door

Deze aflevering bevat geen financieel advies. Bij beleggen loop je het risico jouw inleg (gedeeltelijk) te verliezen.

SHOW NOTES

Wat is er besproken?

In deze aflevering duiken we in de grootste winnaars van de AI-revolutie tot nu toe, bespreken we de uitdagingen en risico's die zich beginnen af te tekenen, en hoe wij de komende jaren van deze "thema-belegging van het decennium" zien.

Is dit het begin van een afkoeling, of slechts een tussenstop in een veel grotere groeitrend? En hoe kijkt Twan naar zijn eigen AI-beleggingen, die een alsmaar grotere positie in zijn portfolio innemen?

00:00 Introductie
01:32 "Thema van het decennium"
06:30 Semiconductor aandelen oververhit?
10:16 Bottlenecks van AI
19:58: Datacenter plays (Nebius, IREN)
23:50 Is dit een bubbel?
29:32 Jasper's mening

Mis geen aflevering

Volg De Lange Termijn op het platform van jouw keuze. Wekelijks nieuwe afleveringen.

MEER IN

Podcast