Gelooft de markt nog in de Ethereum ETF?
Met de eerste deadline over twee weken wordt het spannend of de Ethereum ETF binnenkort zal komen. China heeft er al een, maar zal de VS binnenkort volgen? En wat kunnen we dan verwachten?
Jasper is een optimistische belegger met de focus op innovatieve bedrijven, crypto en tech.
Met de eerste deadline over twee weken wordt het spannend of de Ethereum ETF binnenkort zal komen. China heeft er al een, maar zal de VS binnenkort volgen? En wat kunnen we dan verwachten?
Eindelijk is het zover: mijn tijd om te schitteren met de wekelijkse nieuwsbrief! De aanleiding laat zich raden uiteraard, maar het had niet beter kunnen vallen.
Hims & Hers heeft afgelopen maandag hun Q1 earnings gepresenteerd. Dit aandeel staat al lange tijd op mijn wishlist. Ben ik nog steeds enthousiast na hun update?
Veel waarderingen zijn de afgelopen jaren gesneuveld door hoge verwachtingen, mooie verhalen en hype. Lemonade is daar één van. Maar, in tegenstelling tot velen anderen, schuilt hier wel toekomstmuziek in?
Volatiliteit is gegarandeerd wanneer je een portfolio hebt dat bijna volledig uit crypto bestaat. Het is een strategie waar ik bewust voor heb gekozen en die ik de komende ~12 maanden wil handhaven. Echter, rendement komt niet vanzelf.
De markt ondergaat de eerste serieuze correctie van 2024, waarbij riskantere assets zoals crypto en techaandelen aanzienlijk dalen.
"Straks hoeft niemand meer naar de dokter, maar krijg je digitale hulp vanuit je eigen huis." Dat was de belofte van telehealth, een opkomende sector waar Teladoc de posterboy van was.
Twan en Jasper waren aan het begin van dit jaar vol enthousiasme over Small Caps in 2024. Tot op heden lijkt deze categorie opnieuw beleggers teleur te stellen.
Netflix is de koning van de streamingdiensten. Ondanks toenemende concurrentie wist dit platform zijn groei te behouden, met een recordwinst in Q1. Toch daalde de koers als gevolg daarvan. Hoe kan dat?
De markt lijkt behoefte te hebben aan een adempauze. Na een sterke start van dit jaar beginnen de eerste scheurtjes te vertonen, mede door spanning over de rente en het Midden-Oosten.
De afgelopen maanden is mijn kennis en interesse in crypto sterk toegenomen. In deze fase is één uitspraak bij mij sterk blijven hangen, namelijk van Raoul Pal: "Dont F*ck This Up". Welke lessen kunnen we leren van het verleden? En waar in de cycle staan we nu?
Met de opkomst van kunstmatige intelligentie zien veel bedrijven kansen om hun businessmodel te verbeteren. Maar er zijn ook bedrijven aan de andere kant van de medaille die problemen ondervinden door AI. Is Fiverr daar één van?