Multibagger: Exodus heeft een plek verdiend
Voor het eerst sinds oktober 2024 mag het Multibaggers portfolio een nieuwe naam verwelkomen: de self-custody cryptowallet, Exodus.
Jasper is een optimistische belegger met de focus op innovatieve bedrijven, crypto en tech.
Voor het eerst sinds oktober 2024 mag het Multibaggers portfolio een nieuwe naam verwelkomen: de self-custody cryptowallet, Exodus.
Wat hebben Skynet, BladeRunner en Wall-E met elkaar gemeen? Ze geven ons een blik op onze onvermijdelijke toekomst, waarin (autonome) robots een belangrijke rol gaan spelen.
Coinbase was lange tijd mijn indirecte manier voor exposure in digitale assets en crypto. Mijn positie verkocht ik in oktober 2023. Sindsdien maakte het bedrijf flinke stappen. Is het al tijd om opnieuw in te stappen?
"De grootste ontwikkeling sinds de industriΓ«le revolutie." Eerlijk gezegd? Daar ben ik het mee eens. Dit is een megatrend die ons leven compleet zal veranderen. Maar hoe kun je erin beleggen?
De beurs kleurt rood en de volatiliteit is niet te missen. Elke dag duikt er nieuws op dat de markt op scherp zet.
We wisten dat dit een volatiel jaar zou worden, maar dat het zo heftig zou worden? Sentiment verandert iedere dag, koersen stijgen hard en dalen harder, en iedere dag lijkt de wereld anders dan de dag ervoor.
Digitale advertenties zijn booming. Vandaag duik ik in een van de sterkste spelers: The Trade Desk. Is dit na de recente dip een buitenkansje?
Alles om ons heen digitaliseert. We zijn inmiddels gewend aan veel dingen - digitale communicatie, digitale betalingen, digitaal bestellen. Maar één aspect lijkt wat lastiger op gang te komen: digitaal eigendom. Al lijkt 2025 wel het jaar te worden van de doorbraak.
We lanceren een nieuwe serie: #FRONTIER. Beleggen in de snelstgroeiende sectoren en aandelen die ons leven in 2030 gaan definiëren. Ben jij één van die bijzondere beleggers die verder durft te kijken dan de huidige werkelijkheid?
De beurs en crypto staan flink onder druk. Begin deze week kregen we een paar stevige klappen te verduren. Maar is dit het begin van een bearmarkt, of gewoon een gezonde correctie waar slimme beleggers juist van kunnen profiteren?
Een maand geleden schreef ik over de Zuid-Amerikaanse neobank Nu Holdings, de eigenaar van NuBank. Mijn enthousiasme voor dit aandeel heeft me ertoe aangezet om een nieuwe positie in mijn portfolio te openen.
Er breekt een nieuw tijdperk aan. De nieuwe supercomputer, gebaseerd op quantum computing, belooft een ongekende versnelling van innovatie. Of is dit slechts een hype?